De brinner.

Hemma efter ännu en träning med mig och mitt ego. Hulk-Frida är vrål het just nu. :)
Visst är de väl roligt att Pablo har döpt mig till Hulk-Frida, för tydligen är jag relativt stark för att se ut som en tunntarm med lite extra underhudsfett. Jag är skit kass på de där känner jag. Vad är mycket när de gäller vikter då?
Jag menar när man tränar med Pablo och Emil så är allt relativt känner jag. Då är jag ju skit svag när jag kör typ 20 kg, och dom kör den totala vikten som maskinen har att erbjuda. Är man själv och man sitter och sneglar på tanten bredvid som lyfter hälften mot mig, då är de ju en annan femma. :P Ja ja, jag kanske är stark i alla fall.

Nog om tråkig träningsfakta och över till något mycket roligare.
Svärfar ringde nyss och berättade något helt sjukt roligt. Dom har varit på en tripp till norrare breddgrader idag och tittat ut en liten ny familjemedlem som ska anlända om 3 veckor.
En VALP :D ja ja ja ja ja ja ja jaaaa. Gud så roligt de kommer bli att åka ut till Ramsta sen.
De blir förståss en Hamilton stövare, Jakthund. Ingmar har alltid haft jakthund, och i stort sett alltid just Hamilton stövare med. Men dom är ju tok-söt så de gör ju inget. Får se vad hon ska heta, men jag röstar hur som haver på Cita som var Moas förslag. :) kul kul.

Något mer spännande är ju helt klart branden på ica folkes häromdagen! (för er icke uppsala-bor så kan jag berätta att ica folkes livs ligger och Är samma byggnad som bellis, min arbetsplats alltså)
De är ju bara vi och folkes som bildar de där lilla huset. Hade folkes brunnit ner så hade halt klart jobbet också brunnit ner. De va fan på håret alltså. Anlagd brand var de, någon hade hällt bensin och fjuttat på.
Men någon såg de och ringde på stubinen till brandisarna som kom dit och släckte de.
Va underligt och märkligt de hade varit om de inte hade stått något bellis där nu. Hur hade de blivit med jobb och lön då?
spännande tider. Om dom nu försöker fjutta på folkes ett par dagar innan valborg, så är ju risken gaaaanska stor att de händer några jävulstyg på sista april med. Då är ju Hela uppsala full med fulla/stökiga/halvpantade studenter och allmänt folk. Inte en ända uppsala tant vågar sig ut då när de är huligan-varning över hela stan.
De är nog dock bara uppsala som förvandlas till att se ut som ett ända stort festivalområde just den dagen varje år.
De blir nog väldigt spännande. Ännu mera eld blir de ju garanterat!!
 söt valp-flicka!! Cita kanske?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ge mig den lilla valpen tack!

2009-04-29 @ 17:04:49
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0