Fy fy ordet.

Hej bloggen.
I dag har de varit super-vår ute, och jag har jobbat. Va FAN.
Men jag är ledig imorgon så man kan ju hoppas att de håller i sig.

Jobbet har kännts både bra och dåligt idag faktiskt.
De har varit Knäppgökarnas dag idag. Jäkla lustiga kunder faktiskt.
Kändes lite halvt att få halv spel på en sjukt skum kvinna och hannes karl, fick totalt PMS-orkar inte höra-stäng av hjärnan-spel.
För jag har Mens, jag vet att de är hur fy fy som helst att ens säga ordet mens. Men jag är en kvinna, (eller något liknande). Hur som hellst så har jag MENS, och är inte på humör alls för tjat av dom där tantarna som jag redan har allergi emot. Jäkla tur att jag är ledig imorgon.

Men vårkännslorna sprudlar ändå trotts mens, och jag känner mig jätte kär i Emil nu faktiskt :)
Jag tror nog han är den snyggaste karln i hela uppsala :) MINST! Min fina Millemuff.
kärlek <3

För övrigt så fyller lilla Elin 3 år idag, GRATTIS!
Elin är ju då Emils systerdotter. De gulligaste april-skämtet jag vet!
Men fler april-skämt än Elin har jag inte märkt av idag faktiskt.
Ingen har ens försökt att dra någon luring, jäkligt tråkigt faktiskt!
Men jag har ju dock inte heller vart någon hejjare på de där idag.
Men Emil ligger i riskzonen när han kommer hem från jobbet ^^ moahahaha.

Lägeskontoll av mitt nya liv. Cyklar till jobbet...check. Tränar 3 ggr i veckan, (har hunnit med 2ggr hittils den här veckan så borde klara de. Check....Käkar nyttigt...halv check måste jag nog erkänna! Men vad begär ni av mig?? Jag är och har alltid varit matvrak.
Kan ju kanske lyckas gå ner i vikt ändå.

tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0