Potatisnäsan Emil.

Då var påsken över för den här gången med då. Fort gick de.
Men ris har vi ändå haft hemma, och påskmat har glidit genom systemet.
Vi var faktiskt på påskmiddag hos svärmor och svärfar igår, och även Sandra, Jocke och flickorna var där.
Smaskens mat, (frida soptunna fick rensa) och super god efterrätt med. :) tackar så mycket.
Dessutom så är ju flickorna så tokigt söta så jag umgås väldigt gärna med dom då och då. Barn är alltid bäst i lagom dos. hehe.

Barn som barn höll jag på att säga, men Fanny har ju blivit mamma igen med, kattungar även denna gång.
Även om en av dom såg lite mystisk ut.
 Dock var dom ju sjukt söta. Men motståndet i form av Emil stoppar nog även dessa raringar mot att bo i stenhagen i stället. Tusan.

Imorgon ska Emil opereras. De kommer nog att vara väldigt synd om honnom resten av veckan, så de är bara att agera duktig hemmafru och passa upp på den lilla sjuklingen.
De är ju ingen livshotande operation, och de är ju inte heller månader av återhämtning. Men han ska ju hur som haver göra ett extra hål i näsan, eller något liknande. De är näsan som är objektet som kommer stå inför angrepp av massa knivar,nålar, sprutor och ett antal läkare. Hoppas att han kommer se svullen ut i alla fall så de syns att han gjort något :D hahaha. Potatisnäsan Emil. Yey

Men i övrigt är jag sjukt sjukt sjuuuuukt trött på jobbet nu. SEMESTER tack. Jag är bara motsträvig i tanken på att gå upp varje morgon och åka till cp-bellis och till mina arbetskamrater som jag känner bläk över många gånger.
Man känner sig som ett ufo bland zebrorna ibland. Eller tvärt om. jag vet inte.
Cp-arbetsplats helt enkelt.
Jag vill bli rik av någon annan bra anleding. Eller Emil får gärna bli rik så kan jag bli lyxig hemmafru. :) yey
Jaja. de är bara att kämpa på antar jag.

Ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: Lina

ooh, kattungar!!!!! ta med mig dit nån dag så jag får klämma på dom! snääääälla.

2009-04-15 @ 09:16:04
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag har redan räknat ner till dagen då jag slutar här =P Det är 75 dagar kvar =) Hoppas att allt är bra!

Kramar

2009-04-16 @ 16:33:03
URL: http://ferraribil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0